söndag 3 mars 2013

Sportigt, soligt och tovade tutar!


Helgen har präglats av sport och sol. Igår körde jag och Mackan en tur på CX och fick en del sol på oss och idag var vi ute vid havet och fick ännu mer sol. Dessutom hanns det med en fika med Nadja på Linnégatan och husvisning i Önnered.

Dagen började dock mycket tidigare än så. Redan kl 8 drog vi igång Elixias Vasaloppscykling, länge sen jag tränade så tidigt, jag är ju rätt så  seg på morgonen som ni kanske vet. Är glad att det var Emma som började med att instruera den första timman, så att jag hann att vakna till lagom tills det var min tur att ta över.  Det blev i alla fall ett bra pass på nästan 4 timmar, med spurtpriser, direktsändning av Vasan och blåbärssoppa. Topp!

Jag, såg ju i alla fall glad ut!

Fika vid Kallbadhset.



På hal is i Billdal.

 Troligen världens finaste Polis-station. Synd att den används så sällan.
 Jag lanserar en ny cykeldiciplin -BMXCX. På bmx-banan i Kungsbacka. 

Jag och mina nya, lysande X-Krossglasögon. 


Dessutom kom det ett brev innehållandes MusseMussla och SnabelTuten. -I tovad form. Helt lysande bra! Tack för detta Mia. Man kanske ska fundera på att lära sig tova..

Och inte nog med det - VM guld på 5-milen med Johan Olsson och inomhus EM med minst två medaljer idag (silver och brons i damernas höjd) Mycket sport på en gång alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar