torsdag 21 februari 2013

Pinchos Linné invigt!


I dag har jag och Mackan varit ett par riktiga gratisätare! Vi var inbjudna till provätning i den nyöppnade restaurangen Pinchos i huset.Vi är så glada att restaurangen tagits över av några som verkar seriösa. Den tidigare "restaurangen" hade ju värsta nattklubben och störde många i huset.

Pinchos som har tapastema har ett roligt koncept. Man beställer allt från en app i mobilen. Maten hämtar man själv vid disken då man får ett meddelande på mobilen och ber om notan gör man också via appen. (hade notan kommit på mobilräkningen hade det varit optimalt, men då hade de väl aldrig fått in pengarna). Konceptet känns smart, modernt och roligt, även om det tog lite tid att få ned appen till mobilen. (de som inte har mobil där man kan använda app, kan för övrigt låna en mobil av restaurangen). Pinchos bjöd på en trevlig, avslappnad stämning och maten var utsökt. Lite halvfarligt koncept, när det är så enkelt att beställa, efter några glas vin är det nog lätt beställa lite extra tapas, eftersom det kan göras med ett tryck på mobilen.

Jag rekommenderar verkligen ett besök för den hungrige! http://www.pinchos.se/

Besöket räddade en för min del ganska rörig dag. Ibland är jag allt bra virrig och rör till mycket trots att jag försöker vara strukturerad och ordningsam. Fattar inte hur jag lyckas...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar