fredag 7 september 2012

För att "Girls Just Want To Have Fun" !

Gårdagens tur på film. Filmade ca 40 minuter av min och Cattas cykeltur, nu nedklippt till ca10 minuter. Jag håller ju på och lär upp mig själv i det här med filmredigering, så nu får ni ha överseende med hur klippen och musiken ser ut och låter. Förhoppningsvis blir filmerna bättre och bättre! Dessutom regnade det stundvis väldigt häftigt under turen igår, så det blev lite vatten på kameran och suddig bild. Så länge linsen är torr är det fantastiskt bra bild i Go-Pro kameran! Men kul hade vi i alla fall. Vi stötte på folk från Happymtb och folk från CK Master, kul att se att det är en hel del som cyklar i skogen trots regn. Så här kul hade vi:

2 kommentarer:

  1. Schysst, såg riktigt fint ut men lite blött som jag minns när jag sist var där ;) Var det en del av CK Masters bana inför helgen som ni körde i början?

    SvaraRadera
  2. Ja, det stämmer, vi kör delar av den, men vi hoppade på banan i långa backen. Sen har jag klippt lite i den med :)

    SvaraRadera