fredag 27 april 2012

Hej då Freibiurg, hej Heubach!

Lite bilder från gårdagens distanspass. Helt grymt fint och det är med en liten tår i ögat jag lämnar detta område.

En äkta CUBE ska väl få känna hur det är att cykla omkring i sitt hemland, tyckte både jag och Josefin Ahlström. Båda CUBE:arna verkar trivas ypperligt!







Nu  har vi dragit till Heubach, vilket tog lång tid och en massa bilköer. 
Jag lyckades givetvis tappa ut min dator på golvet i bussen, vilket jag var säker på var en dödsstöt för den, då den var heldöd efter detta. Lite sorgligt, då den innehåller allt jag behöver, men jag började ganska snabbt vänja mig vid tanken och istället smida planer på hur jag skulle få råd att passa på att uppgradera mig med en MAC. Fick dock tips att skruva isär den, vilket jag med skräckblandad förtjusning gjorde så klart. Plockade bort hårddisken, skakade lite på den och satte dit den, skruvade i hop och så fungerade den igen! Enkelt. Det enda konstiga var att det blev en skruv över, som jag inte hittar något hål till... Ja, ja nästa gång blir det nog en MAC i alla fall. 

Imorgon blir det bantest tidigt som attans, en fördel är ju att man har resten av dagen att slappa på sen. Hoppas verkligen kunna sova i natt, har blivit dåligt på sistone. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar