fredag 6 januari 2012

Göttans!

Sol och lagom varmt, bra träning och vackra vyer. Så kan man sammanfatta Gran Canaria hittills. I morgon åker Markus och Magnus hem och jag stannar här i Pozo själv en vecka för lite mer träning.
  
I dag blev det en tur där den, bland svenska cyklister, nästan legendariska dammrundan inkluderades. En riktigt fin grusväg med grym utsikt som slingrar sig fram. Jag var riktigt trött och tog det därför rätt lugnt. När jag kört tre timmar blev jag plötsligt pigg igen och kunde köra på lite mer i motvinden hem.

Ikväll blir det middag hemma hos Seglarn och Pumpen om vi nu hittar något kött till killarna. Det är nämligen någon som liknar julafton idag här nere. Man ger varandra presenter idag, inte den 24:e som hemma. Själv har man ju sparat lite lax i frysen, så för mig är det inga problem.     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar