måndag 2 augusti 2010

Bildsammanfattning Val di Sole!

En liten sen uppdatering med bilder från Val di Sole. Tillgången på Internet var begränsad och när vi väl nätade, hade jag glömt ladda datorn typ. Här kommer lite fina bilder:

Uppställning. Lägg märke till Kalas-killarnas ordning på klädsel och perfekt stuk och min, lite sneda, halft neddragna tröj-stil. Ser så där ut tycker jag.


Mackan passar på att vila ut och glassa lite på "Stenmarks-haket" i Madonna di Campiglio.
Allt medan han låter Team Kalas jobba med att hitta rätt väg.

Sedan går Magnus och Mattias över till mycket viktigare saker, bland annat en så kallad Vad-hävdning.


Vem som vann, och om det är "hävdigast" att ha minst eller störst vader, får ni lista ut själva.


När vi kom upp till vår lilla bergssjö, ville Mackan inte bada, trots att han tjatat om det hela resan.
Vi andra passade på att glassa igen, lägg märke till att jag redan lärt mig att dra upp blixtlåset på tröjan fint vid fotografering.

På vissa ställen tyckte till och med Magnus att det var lite svårt att cykla.

Men oftast fick de bita i för att hänga med i mina plötsliga ryck...

Här hitade killarna en fin klippa, där de kunnde beundra den fantastiska utsikten, filosofera lite över livet tillsammans och bara njuta av Team-vänskap när den är som bäst.

Och kvar sitter de än.
Nej då, men det var faktiskt lite svårt att få dem därifrån när det blev dags att dra sig hemmåt.

Nu har killarna åkt hem till sverige och jag har dragit upp till Livigno igen. Känns som jag aldrig får nog. Här ska jag chilla några dagar innan VM i Långlopp. Hoppas kunna samla lite välbehövlig kraft. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar