söndag 31 december 2017

Closing time.


Sådär, då stängs dörren strax till 2017. Ser fram emot detta då det varit ett riktigt skitår. Nu tycker jag ju egentligen det är fel att tänka sådär årsvis, ett år kan ju börja när som helst bara man bestämmer det, men det är ju så vi människor gör. Delar in i år, månader, veckor mm. Just nu vill jag stänga och börja om på nytt. Jag har inga nyårslöften, men jag har idéer.
Cykelmässigt har skitåret 2017 dock varit bra, med ett SM-silver och en hel del andra pallplatser, men jag ser det ändå som underordnat. Cykling och träning är som terapi, det får mig att stå ut med tyngre saker och hålla huvudet hyfsat klart. Men jag måste säga att det varit på gränsen, mycket nära gränsen. Lycka kommer inte automatiskt utan kräver ibland hårt jobb och stor vilja.

2018 kommer innebära några nya spännande saker, men mer om detta senare. 

Gott nytt år alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar