tisdag 7 april 2015

Vårkickoff och virusattack.


Börjar  med det roligaste, på lördag är det dax för vårkickoff med Varbergs MTB och Bockstensturen. Mellan 14 och 17 blir det minimässa, test av demohojar och lite annat vid klubbens nya klubbstuga som ligger bakom sjukhuset i Varberg. Man kan även anmäla sig till Bockstensturen lite billigare och träffa mig och alla andra i klubben. Ni kommer väl?





Här hemma har det för övrigt cyklats drop och hopp (blir högre och bättre), intervallats (går också bättre, men bara lite), långsycklats med halv-väggning, jobbats på Ullevi, hängts vid havet i solnedgång, druckits kaffe och fåtts virus. 
Nej, jag har inte fått virus, men någon idiot har hackat sig in på min hemsida och planterat några skadliga filer där, så nu har både Tutshoppen och Shape-it.se stängts ned av webbhotellet av säkerhetsskäl. Har fått instruktioner om vad jag ska göra och håller på med det. Är sur på det hela, då det tar lite tid att få ordning på det, tid som var tänkt att använda till annat. Fattar inte varför man ger sig på min sketna hemsida när det finns massor av hemsidor som hade varit betydligt mer imponerande att hacka sig in på. Not impressed! Nu hoppas jag få igång sidorna under morgondagen. Dessutom jag har tryckt första testet med linoleumplattan jag skurit ut. Det blev väldigt dåligt, då jag både hade fel papper och fel färg och ingenting att smeta ut färgen med. Får helt enkelt skaffa bättre resurser. Återkommer i ämnet.

       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar