onsdag 3 augusti 2011

På väg..


Till Slovakien. Resan har gått smärtfritt än så länge. Troligen en av de snabbaste incheckingarna med cykel någonsin. "Har du betalat för cykeln?", frågade de vid check in-disken. "Jag vet inte, men jag tror det, sa jag. "Ok", sa hon och så var det inget mer med det. Verkligen skillnad mot senaste flighten med Lufthansa. Gillar också avgångar mitt på dagen om det är en relativt kort resa. Hann till och med med en timmes lätt träning på landsvägshojen under förmiddagen, MTB:n var ju nedpackad, men det är ju gött att få träna lite när man ska resa.
Sitter för tillfället och funderar på om, och i så fall vad jag har glömt och har kommit på 3 saker. Inget dödsnödvändigt dock, men bra att ha.

Får se om det finns något Internet i Slovakien, det ska bli intressant. Blir det inga uppdateringar på ett tag, så vet ni svaret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar