måndag 17 december 2012

Fullt upp!

Så här innan jul är det fullt upp med allt möjligt.
Förra veckan var tanken att jag skulle träna lite mer än tidigare veckor, då de varit fyllda med resor och tävlingar. Det blev dock inte så mycket träning som tänkt, i alla fall inte om man ser till antalet timmar. Jag har känt mig både sliten och lite ofokuserad och haft mycket annat att styra upp så det kanske var meningen.
Dock blev det en hel del hård träning, med tre pass på skidor, några pass på gymmet. När det inte blir som man tänkt, är det lätt att fokusera och gräma sig över den träningen man inte hann eller orkade med, istället för att de på den träning som verkligen avklarades. Jag tycker dock att jag med åren lärt mig att hantera liknande situationer bättre och bättre.Trots att jag vet att jag brukar prestera som bäst då jag tränar lite mindre än vad jag egentligen vill, kliar det lite i kroppen så klart. Eftersom jag verkligen gillar att träna mycket och hårt. Ibland (eller ganska ofta) blir det dock inte som man tänkt och livet går inte under för det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar